STYLE GUIDE | Organize bir Gardırop İçin Yaratıcı Çözümler!


"Bazen bir pipo, sadece bir pipo değildir" demiş Sigmund Freud. Ben de bazen bir buz kalıbı, sadece bir buz kalıbı; bir rende, sadece bir rende olmayabilir diyorum. Nasıl mı?


Günlük hayatımızda sürekli kullandığımız objeleri farklı şekillerde kullanarak, çok daha düzenli ve çok daha organize bir gardıroba kavuşabileceğimizi biliyor muydunuz? Sadece biraz yaratıcılık ve hayal gücüne, biraz yabancıların "out of the box" dediği düşünce şekline ihtiyacımız var, o kadar. 


Hayattaki farklı bakış açıları, ufak yaratıcılıklar, hayatın kendisini güzelleştiren, kolaylaştıran ve renklendiren şeyler. Bir rendeye bakıp, "Ben bunu boyasam, küpelerimi asmak için çok iyi bir aparat olur" ya da "Bu çerçeve, güneş gözlüklerimi dizmek için harika bir seçenek" diye fikirlerle gelen ve her daim her şeye çözüm üretebilen insanlara bayılıyorum.


Daha organize bir gardırop, birbirine dolanmamış takılar, ferah bir görünüm, dar alanlara çok daha fazla eşya sığdırarak yeni yerler açma, aynı zamanda aradığını hemen bulabilme, her kadının ortak isteği dersem, pek de yanılmam sanırım. Bunu yapmak için ise çok büyük paralar harcamaya, marangozlarda saatler geçirmeye gerek yok. Bir kutu kola kapağı yardımıyla askılarınızı çift katlı yaparak gardırobunuzun hacmini iki katına çıkarabilirsiniz mesela ya da bir şarap rafını çantalarınızı organize etmek için kullanabilirsiniz.


Ben fikri verdim, kaçıyorum. Gerisini sizin yaratıcılığınıza bırakıyorum.